Salah Anggap, Perasan dan Gila Bayang

11:26 PM / Posted by Three stooges /

Salam..saya selaku chief admin blog ni ingin membantu rakan saya membetulkan keadaan..Cerita in berlaku adalah berkenaan salah sanggap, perasan dan gila bayang. Petang tadi saya mendapat sistem pesanan ringkas(sms) dari rakan saya yang agak melucukan..Napa saya cakap lucu sebab apa yang yang dirancang oleh rakan saya telah disalah anggap menyebabkan berlakunya PERASAN sehingga orang jadi GILA BAYANG..HAHAHAHA(TAK TAHN KETAWA DA NI)..Mungkin ada yang tak faham kenapa saya ketawa..Ok ceritanya macam ni..Kawan saya ini hensem jadi sudah semestinya banyak peminat..Jadi kawan saya ni cubalah menekel(bukan main bola aa) jiran sebelah ni..Jadi dia pun terbitkan satu hasil tulisan untuk menunjukkan rasa tertariknya ngan c cewek sebelah bangunan tu..Tetapi dalam masa yang sama kawan saya ni diminati oleh rakan sejabatan kami..Jadi apa yang berlaku ialah secret admire dia ni ingat hasil tulisan tu adalah khas untuknya..Apa lagi rakan saya ni..tak tentu arah lah..Lain yang dikejar, lain yang datang..Sampaikan filem JAMES BOND yang diminatinya pun jadi tak best dah ditonton hanya kerana sistem pesanan ringkas yang diterima oleh yang terperasan..Kejadian macam ni akan menyebabkan berlakunya kes gila bayang..So seperti yang ari katakan dalam komen hasil tulisan kawan saya ni, tanpa keberanian tak akan berlaku apa-apa..saya setuju dengan pendapat itu..Jadi pendapat dan komen saya terhadap kawan saya ini yang akan menerbitkan statementnya esok untuk membetulkan keadaan ialah berterus terang..Kami akan sentiasa sokong dan bantu jika perlukan bantuan..Bagi pengikut setia blog ini, saya akan teruskan sambungan cerita ini pada post akan datang bagi meneruskan perjalanan cerita kawan saya yang macho ni...NICE CARD..TQ..oopsss..silap tulis kawan ku..apa maksudnya..nantikan cerita selanjutnya...

0 comments:

Post a Comment