CERITERA CINTA

6:53 AM / Posted by Three stooges /

Assalamualaikum pembaca sekalian..Saya memohon maaf kerana tidak dapat menambah post-post baru dalam beberapa hari ini kerana terlalu sibuk dengan kerja yang diberikan oleh majikan kami..Begitu juga dengan rakan stooges saya yang mempunyai komitmen yang perlu diselesaikan..Post saya kali ini adalah berkenaan CERITERA@CERITA CINTA rakan bloogers saya ini..Hari ini rakan saya itu boleh terlupa membawa PENDRIVENYA yang selalu bersangkut dileher..Dah la kerjanya semua dalam benda tu..Ish..ish..jiwa tak tenteram rakan aku ini...Seperti yang saya pernah nyatakan dalam post yang sebelum ini, rakan saya saya ini minat dengan seorang cewek disebelah bangunan itu tetapi masih belum mempunyai idea bagaimana hendak mula..Jadi kami pun memberi nasihat supaya beliau memulakan dengan menegur siDIA atau pun menghantar sms bertanya khabar..Tapi entah lah rakan saya ini ada buat ka nda tak tahu lah..Baru-baru ini pun , ketika majlis jamuan akhir tahun yang diadakan di hotel Promonade, kami cubalah mendekatkan rakan saya ini dengan siDIA..Secara kebetulan pula, warna baju mereka pakai sama..Apa lagi habis lah kami kenakan dia supaya rakan saya ini ada peluang untuk mula..Jadi saya perlukan komen-komen anda untuk membantu rakan saya ini mengejar cintanya yang sebenar kerana masa semakin suntuk..SEMOGA KOMEN ANDA ITU DAPAT MEMBANTU RAKAN SAYA..

2 comments:

Anonymous on November 12, 2008 at 7:41 AM

no komen

Anonymous on November 12, 2008 at 6:11 PM

sia rasa bagus kawan kita tu batarus tarang aja sebab nanti payah lagi kalu .....bak kata pepatah ; yang dikejar nda dapat ,yang dikendong berciciran...kesian...kesian......apa-apa pun saya doakan dia akan dapat apa yang dicintakan...opss..CITAKAN...GOD BLESS U FRENZ..Adios.....

Post a Comment